Forum www.polishdevil.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Wszystko Co dotyczy POLISH DEVIL'S   ~   ..:: Mapy typu "CS" - "______" ::..
Pablo
PostWysłany: Nie 13:41, 31 Maj 2009 
Head Administrator


Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sarzyna
Płeć: Mężczyzna


cs_assault

Z krajobrazu wynika, że zakładnicy są przetrzymywani w mieście w jednej z hal. Akcja toczy się wewnątrz hali oraz na terenach przyległych.

Mapa jest małych rozmiarów, przez co kontakt z przeciwnikiem może nastąpić w bardzo krótkim czasie. Zadanie Terrorystów może ograniczyć się jedynie do rozlokowania się w środku zabudowań w taki sposób aby uniemożliwić wejście do niej stróżom prawa i ratowanie zakładników. W pomieszczeniach tych, dogodnych miejsc jest stosunkowo dużo, jednak aby dobrze zabezpieczyć się potrzeba kilku ludzi, ponieważ wejść do budynku jest klika. Największe a zarazem najniebezpieczniejsze jest wejście główne. Wchodząc tą drogą odrazu narażamy się na ostrzał jeszcze zanim znajdziemy się wewnątrz hali. Boczne drzwi są lepiej osłonięte, jednak wąskie przejście jakie prowadzi do środka, może być strzeżone przez kilku graczy, a to powoduje, że na wchodzącego spada grad kul i nie sposób tego przeżyć. Wreszcie wejście przez dach, rozdziela się w środku i cześć prowadzi do podestu, z którego dobrze widać całe wnętrze hali, druga część do kanciapy, z której wchodzimy do pomieszczeń z zakładnikami. Zawodnicy znajdujący się w tych kanałach mają małe pole manewru, jednak kiedy uda im się pokonać je i znajdą się w środku mogą narobić dużego zamieszania w szeregach Terrorystów.

Oprócz opisanej hali na mapie znajdują cię jeszcze dwa budynki. Na jeden z nich można się wspiąć po drabince zajmując pozycje snajperską. Drugi poprostu sobie stoi i trzeba chodzić dookoła. Jest jeszcze coś w rodzaju estakady, z której mamy doskonały widok na główne wejście i dach, a jeżeli staniemy w odpowiednim miejscu żaden Terrorysta nie ma prawa opuścić swojego budynku.

Zarówno w kanciapie u terrorystów jak i w pojeździe w bazie CT można obejrzeć co dzieje się we wrogich bazach, poprzez serie kamer rozmieszczonych na mapie.

Stworzono kilka wersji cs_assault, min: delta_assault, gamma_assault i assault2k,

cs_estate

Jest to najmniejsza z wszystkich standardowych map włączonych do Counter-Strike. Na mapie znajduje się niezbyt wielki i mało urozmaicony ogród, w którym położona jest równie nieskomplikowana rezydencja, ogrodzona wysokim murem, zza którego atakują Antyterroryści [lub tez mogą na niego się wspiąć], jest tylko fragment ulicy.
Do rezydencji wiodą w zasadzie dwie drogi - jedna ciemnym kanałem, który prowadzi nas do piwnic, oraz druga - zza muru bezpośrednio do posiadłości. Wybierając drugi wariant mamy kilka możliwości wtargnięcia do willi: drzwi frontowe i tylne, oknami na parterze, przez łazienkę i przez drabinkę ewakuacyjną prowadzącą na piętro. Antyterroryści muszą uważać na ogień wszelakiej maści z okien, który często utrudnia, nieraz uniemożliwia wtargnięcie po zakładników. Willa nie jest zbyt skomplikowana, więc zgubić się w niej jest naprawdę trudno, choć czasem trudno odnaleźć wszystkich zakładników pochowanych w przeróżnych miejscach przez terrorystów, którym niekiedy można pogratulować fantazji Wink
Runda trwa stosunkowo krótko, co wynika z rozmiarów mapy, więc nie zanudzimy się na śmierć gdy na mapie zostanie 2 graczy. W przypadku gdy antyterroryści nie zaatakują posiadłości, tak czy owak do starcia dojdzie szybko, gdyż terroryści chętnie ją opuszczają w poszukiwaniu przeciwników.

Mapa nie należy do arcydzieł, jednak można pograć na niej w miarę przyjemnie gra rając w małych teamach, po 4-5 osób, co nie powoduje tłoku na mapce i nierealnych zdarzeń.

cs_italy


Akcja rozgrywa się w malowniczej włoskiej miejscowości, gdzie grupa terrorystów przetrzymuje czterech zakładników.

Pomiędzy bazami Counterów i Terrorystów rozciąga się sieć wąskich uliczek przecinających się wzajemnie. Znaleźć tu można również bazar z kramem na środku gdzie można się ukryć w oczekiwaniu na wroga. Liczne bramy również dają schronienie. Jakby tego było mało można także wejść do niektórych zabudowań, między innymi: do mieszkania, winnicy oraz domku, w którym T przetrzymują zakładników. Na kilka sposobów można się dostać na, w większości połączone dachy - co daję doskonałe pole widzenia i wypatrzenia potencjalnej ofiary. Taki strzelec, pomimo dużego pola widzenia, musi jednak uważać, ponieważ szybko zauważony może sam stać się ofiarą.

Mnogość szlaków komunikacyjnych powoduje, że niejednokrotnie dotarcie do zakładników nie jest problemem. Wówczas Terroryści, którzy przejdą przez miasteczko, mogą zająć pozycje przy Rescue Poincie i nie dopuścić do ewakuacji Hostagów eliminując prowadzących ich CT. Counterzy powinni zatem zabezpieczyć wszystkie możliwe drogi rozpraszając się po większej części mapy i likwidując nacierających Terrorystów. Pozostawienie wolnego wyjścia dla T może okazać się zgubne, również z tego powodu, że mogą oni wejść "na plecy" atakującym Counterom, w ten sposób szybko kończąc rundę. Z założenia mapy, T nie powinni sami szukać guza idąc wprost na nacierających Antyterrorystów. Takie ataki mają jednak miejsce, ponieważ walki w miasteczku daję taką samą szanse jednej jak i drugiej stronie.

cs_militia

specyficznemu klimatowi, jakiego brakuje najwyraźniej innym mapkom.

Do uratowania jest 4 hostagów, przetrzymywanych w domu na odludziu, w którym roi się od Terrorystów. Sam budynek jest dość rozbudowany choć poruszanie się po jego wnętrzu nie jest trudne nawet dla początkującego gracza. Wewnątrz na piętrze jest sypialnia i pracowania (respawn T), łazienka, pokój z widokiem na nadchodzących Counterów, oraz balkon. Na parterze jest pokój telewizyjny, kuchnia, sauna, garaż oraz strych nad garażem. Realnie oddane to co powinno znaleźć się w każdym normalnym domku. Z domu jest wiele wyjść, zarówno od frontu jak i od zaplecza, gdzie znajdują się duże, odkryte place.

Od bazy CT do domku można dojść na dwa sposoby: pierwszy tradycyjny, biec na wprost sniperów czekających na dachu lub ukrytych w okolicach, lub wejść w kanały, z których są dwa wyjścia na placu z tylu domku. Na końcu kanałów znajduje się pięć kamer monitorujących strategiczne punkty mapy. Strategie mogą być przeróżne. Od szturmu obu stron, który może szybko zakończyć rundę. Do dziwnego rodzaju kamperstwa Terrorystow gdzieś w łazience, kuchni, saunie lub garażu, gdzie przyprowadzani są zakładnicy i ustawiani w różnorakich miejscach.

Mapa jest duża, ale nie powoduje to, że staje się ona niezbadana, wręcz przeciwnie. Dzięki większym przestrzeniom starcia mogą mieć różne zakończenia, ponieważ liczą się umiejętności strzeleckie.

cs_siege

Tytułowy Canyon zaczyna się tuż przed bazą CT, prowadzi poprzez most do środkowej części mapy i kończy się przy wejściu do bazy T. Z głębi kanionu można dostać się tunelem do windy, którą dotrzemy do budynku po środku mapy. Z zabudowań tych prowadzi również kanał do hali garażowej zajętej przez Terrorystów. Oprócz budynku z windą i przejściem do kanałów znajduje się tam również mała stróżówka, w której można zająć pozycje, gdy terroryści opuszczą swoją bazę i przejdą do ofensywy. Są tam jeszcze umieszczone dwa kontenery, z czego na jeden można wejść po drabince. Przez środek przebiega droga, która prowadzi od bazy CT do siedziby Terrorystów. Wkraczając tam można się narazić na ogień pilnujących tam porywaczy. Hala garażowa jest dość obszerna. Oprócz szerokiego wjazdu można tam się również dostać kanałami, wychodzącymi z środkowych zabudowań. Wewnątrz jest wiele dogodnych pozycji do kampowania. Zakładnicy znajdują się w pomieszczeniach za garażem. Można do nich dotrzeć przez drzwi lub otwór wentylacyjny, do którego dostaniemy się po samochodzie.

Rundy na tej mapie mogą trwać różnie. Od szybkiego szturmu którejkolwiek strony szybko kończącego rozgrywkę do maksymalnie długiego czasu ustawionego ma mapie, ponieważ mapa jest duża i ukryć się można w wielu dobrych miejscach. Należy jednak pamiętać o celu misji jaką jest uratowanie zakładników, a nie kampowanie we własnej bazie CT. Terroryści mają bardzo dobrą sytuację jeżeli odpowiednio rozlokują się w garażu. Do pilnowania mają jedynie wjazd do hali i wyjście z kanałów. Przy dobrym ułożeniu linii obronnej T, uratowanie hostagów jest bardzo trudne i wymaga zastosowania przemyślanej taktyki przez Counterów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.polishdevil.fora.pl Strona Główna  ~  Wszystko Co dotyczy POLISH DEVIL'S

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach